čtvrtek 10. října 2019

Zástěra

Mám pocit, že je to chvilka, co skončilo léto a mělo by nás ještě pár slunečných dní čekat, ale dříve, než se nadějeme, tak tu stejně budou Vánoce. I když vánoční výzdoba za výlohou obchodu, kterou jsem už o víkendu viděla, mě trochu vyděsila. Každopádně teplé dny, kdy člověk nemá ani pomyšlení na to, že by zapnul troubu a pustil se do pečení, jsou asi pryč a dříve nebo později se pustíme do pečení cukroví. A na to se velmi hodí zástěra! 
Tato zástěra je tak trochu zapomenutá, protože jsem ji šila už před loňskými Vánoci, tak trochu na poslední chvíli jako dárek. 
Je bavlněná, má kapsu, dá se zavázat za krkem, takže si kuchařka může nastavit délku přesně tak, jak potřebuje, a v pase se také zavazuje klasickým způsobem. 
 Rozhodla jsem se ji přidat také na fler, do nabídky produktů a zároveň na nový e-shop, takže pokud vám zástěra chybí, ráda vám ji ušiji. Vybrat si samozřejmě můžete i jinou barvu než tuto tmavě modrou, stačí se domluvit. :-) 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)