středa 16. prosince 2015

Dámská sukně se dvěma výběry

 Toto je přesný název sukně, kterou jsme během minulého školního roku šily na praxích ve škole. Minulý rok jsem začala navštěvovat dálkově střední oděvní školu a právě tato sukně byla prvním ušitým kouskem do našeho šatníku.

 Začaly jsme rysem, ze kterého jsme poté udělaly střih. Ten jsme si mohly víceméně samy upravit, např. délku nebo výšku pasu jsme si mohly zvolit jakou jsme chtěly, ale stále jsem musely vycházet ze zadání „Dámská sukně se dvěma výběry“. Dále následovala zkouška a úpravy a pak už šití, které probíhalo jak na hodinách ve škole, tak doma. Pak už zbývalo sukni jen odevzdat k ohodnocení, vyzvednout si jí a začít jí nosit. I přes pár drobností a nedostatků jsem sukni ušila na výbornou. :) A i sama jsem s ní velmi spokojená.
 Sice jsem přemýšlela nad nějakou úpravou střihu, ale nakonec jsem usoudila, že klasická černá pouzdrová sukně do pasu se hodí ke všemu a téměř na jakoukoliv příležitost, a že přesně taková sukně mi ve skříni chybí.
 Sukni jsem zatím měla na sobě dvakrát. Poprvé během prázdnin na svatbě bráchy Martina a teď v prosinci na vánočním večírku kamaráda, kde jsem dělala hostesku a následně jsem v ní šla do divadla, o kterém jste si mohli článek přečíst tady. Vymyslet, co si vezmu tento den na sebe nebylo vůbec snadné, protože jsem se obávala, že se během dne na večírku můžu umazat při přípravě jídla, ale zároveň jsem potřebovala jít večer do divadla čistá a upravená. Takže jsem přes den měla k černé sukni bílé tričko a večer jsem ho vyměnila za tuto červenou halenku, se kterou se mi sukně zdá o mnoho elegantnější.
 
Jen si nejsem jistá, jak moc je sukně na fotkách vidět. Vzhledem ke své černé barvě trochu vše trochu splývá.
 Dejte vědět, jestli by vás zajímalo více informací o dálkovém studiu na střední oděvní škole, možná bych mohla vytvořit i samostaný článek na toto téma.
Sukni jsem také již několikrát oblékla do divadel nebo také na svatby příbuzenstva. Obzvláště v kombinaci s touto smaragdově zelenou šifonovou halenkou se mi sukně moc líbí.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)