středa 4. listopadu 2015

Sky blue

 Dlouho jsem přemýšlela jak tuto barvu pojmenovat. Když se v posledních pár dnech udělalo konečně zase hezky a vykouklo sluníčko a já si užívala pohledu na oranžové stromy s pozadím krásně modré oblohy, došlo mi, že je to tato barva. Nebesky modrá.

   Vymýšlela jsem, jaké sukně bych ráda ušila a na seznamu jsem měla i sukni půlkolovou. Při prohlížení látek mi bylo jasné, že na půlkolový střih sukně se tato látka bude skvěle hodit. Měla by to být bavlna, ale zároveň s elastanem, protože trochu pruží. Na sukni to ale vůbec není znát a látka krásně drží lehce zvednutý kraj sukně. Vzadu je na zip. Zvolila jsem k ní tmavě modré tričko, protože sukně je sama o sobě dost výrazná, a tak jsem chtěla něco jednoduchého. Ale černá byla příliš "ostrá" a s touto tmavě modrou se mi to líbilo mnohem více.
 Původně jsem jí šila s tím, že jí prodám, ale vzhledem k tomu, jak moc se mi líbí, tak si tím nejsem úplně jistá. Ale i tak jí můžete najít také na fleru, na ezebee nebo také v galerii e-shopu na mých stránkách.
V pase je velká přibližně 83 cm. Mě je trochu nad boky, ale myslím, že i v pase by vypadala dobře. Délka celé sukně je 45 cm.
 Kvalita fotek není úplně podle mých představ, tentokrát jsme s sebou vzali i foťák, ale nakonec byli fotky stejně lepší z telefonu, tak nevím.
Po delší době jsem sukni opět vytáhla při příležitosti Martinovy promoce a dost jsem si sukni oblíbila. A alespoň jsem si přešila zip, který se trochu kroutil. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)