neděle 19. srpna 2018

(po)svatební (s)tylová

Na svatební šaty si zatím tak úplně netroufám, ale na ušití „posvatební“ sukně jsem ráda kývla. Také proto, že byla pro Lucku, kterou znám už od školky. 😊
Lucka chtěla sukni, kterou si bude moci obléct odpoledne ve svatební den a být v ní celý večer. Jak sama říkala, nejraději by si oblékla kalhoty, ale to se přeci jen příliš nehodí.
Jednu sukni jsem jí už kdysi šila na saunové ceremoniály a prý jí sedí ze všech sukní nejépe (což mě samozřejmě velmi těší 😊). Proto byl střih víceméně jasný, jen bylo potřeba vybrat trochu jiné barvy, než má první červenočerná sukně.
Jako podkladovou látku jsme vybraly růžovofialový satén, přes který byl bílý tyl. Oproti první sukni jsme přidaly pár vrstev tylu, udělaly přibližně dvojnásobně široký pasový límec a přidaly na bok stuhu.
Hod kyticí samozřejmě na svatbě nesměl chybět.
Jelikož jsem si nevzala nové míry a použila jsem míry z první sukně, tak první zkouška nedopadla úplně podle představ. To se ale napravilo a při druhé zkoušce už bylo možné sukni rovnou předat. 
Lucka si k sukni vzala bílé tričko (s příhodnými nápisy) a džínovou bundu a k tomu stříbrné conversky, které si člověk jen tak neobuje, ale v této kominaci vypadaly skvěle.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)