sobota 24. března 2018

Motol Café

V poslední době se mi bohužel opět nedaří přidávat články příliš často. Některé z věcí, které jsem v poslední době šila, nebo spíše přešívala, ani nemá smysl sem dávat (jako např. zkracování záclon, šatů apod.). Rozhodně tady ale nesmí chybět sukně, které jsem šila pro Káju  na vystoupení na fakultní ples. 
Sukně jsem šila celkem tři a hlavním požadavkem holek bylo, aby se sukně točily. Proto jsme se domluvily na kolovém střihu, holky mi poslaly míry a délku, kterou si samy zvolily a šly jsme se podívat na látky.
Nakonec jsme vybraly microsatén, který je lehoučký a díku tomu se sukně mohou o to více točit, a byl i docela velký výběr různých živých barev. Navíc je to materiál, který na plesové vystoupení nevypadá příliš obyčejně, ale zároveň bych se nebála vzít si sukni klidně i v létě, protože je opravdu lehoučká a díky světle modré barvě působí letně a vesele. Uvažuji o tom, že si nějakou podobnou sukni ušiji i pro sebe a budu jí nosit jak do tanečních, tak právě v letních dnech.
Bylo trochu zvláštní šít sukni pro někoho, koho jsem nikdy neviděla a ani jsem nemohla zkusit, jestli holkám sukně sednout. Naštěstí střih nebyl složitý, a tak jsem to mohla risknout. A výsledek myslím dopadl skvěle, sukně holkám moc slušely a během tance se krásně točily. No posuďte sami (nejlépe jsou sukně vidět hned na začátku, pořádně pak 2:25 - 4:05, a pak ještě několikrát ve společné části od 7:05).
 Kája je velmi tanečně šikovná, podílela se na choreografii právě tohoto vystoupení a i na našem vystoupení na maturitním plese byla jednou z hlavních choreografek (video z našeho maturáku je v tomto článku).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)