středa 28. února 2018

Na chaloupku

Po skoro měsíční pauze jsem tu opět s novým článkem. Zkouškové jsem úspěšně dokončila, ale i tak bylo práce dost. Naštěstí nějaká práce byla i tvořící, takže mám teď zase o čem psát.
Určitě si pamatujete, jak jsem před nějakou dobou psala o chňapkách, které jsem si ušila. Tyto chňapky jsem odzkoušela v praxi a podle toho trochu upravila, ale i tak nejsou stále „to ono“. 
Když ale přišla mamka s prosbou o ušití chňapek pro kamarádky, souhlasila jsem, protože jsem snad už vychytala většinu chyb.☺
Bavlněné látky si mamka vybrala sama, modrou a červenou se stejným vzorem, který mi evokuje pečení na chaloupce. Jelikož chtěla chňapky celkem čtyři, tak jsem obě látky nakombinovala tak, že dvakrát byla červená navrchu a dvakrát modrá. Zároveň je možné mít jednu rukavici modrou a druhou červenou nebo obě stejně barevné. 
Pro zavěšení jsem ke chňapkám přišila poutka. Tentokrát jsem jako izolační výplň použila arachné (Martin to nazval jako takový hadr na podlahu), které je k tomuto účelu mj. určené. Prodloužila jsem také střih a trochu palec, aby byla manipulace v chňapkách příjemnější.
A v případě zájmu se podívejte na ke mě na e-shop nebo na fler (nebo mi napište) a můžete si chňapky objednat (a vybrat si i svou látku).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)