čtvrtek 27. října 2016

Maxi sukně


 Tuto sukni jsem ušila už hrozně dávno, ale měla původně trochu jiný střih. Vepředu kratší, vzadu delší... Když jsem jí ale teď vytáhla ze skříně, vůbec se mi nelíbilo zpracování (asi vím, proč jsem jí neměla ani jednou na sobě...).
 Jelikož jsem ale doma našla i kus této látky, mohla jsem sukni přešít. Krátkou část jsem odpárala a místo ní našila dlouhou. Vzhledem k tomu, že předtím byla sukně asymetrická, byla vzadu do oblouku, a tak jsem se rozhodla i novou dlouhou část udělat stejně.
 Sukně je tedy ve výsledku na bocích cca o 10 cm kratší než uprostřed. Látka je šifon, takže je celkem průhledná, což mi ale přijde zajímavé. Aby toho ale nebylo vidět příliš, udělala jsem z černého saténu spodničku, která je dlouhá ale jen přibližně do půli stehen. V pase je sukně na gumu.
 Na léto mi přijde ideální. (Škoda, že už je podzim. :-D ) Sukni můžete najít i na mém e-shopu, fleru nebo ezebee.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)