čtvrtek 19. května 2016

Online prodej

 Přestože se v tomto článku možná většina z vás nic moc nového nedozví, tak si myslím, že malý přehled internetových stránek, na kterých mám vystavené zboží neuškodí. :-) Třeba díky tomu také objevíte další zajímavé a šikovné lidi, nebo naopak sami začnete někde publikovat svoji tvorbu.





 
 Začnu tedy na mých stránkách, kde jsem si vytvořila stránku E-SHOP, kterou jste již doufám navštívili. :-) Bohužel tato stránka má řadu nevýhod. V budoucnu ji mám v plánu upravit, ale zatím zde tedy najdete jen pár fotek mnou ušitých věcí. Pokud se vám některé z nich líbí, tak mě stačí nějakým způsobem kontaktovat, ať už zanecháním komentáře, mailem, na fb nebo třeba holubí poštou. ;-)










 U nás asi nejznámějšími stránkami, na kterých je možné prodávat své výtvory, je fler. Předpokládám, že tuto stránku jste už všichni alespoň jednou navštívili. Je tam možné najít všechno možné, od oblečení, přes doplňky, kabelky, věci do domácnosti...prostě vše, co někdo vyrobil. Když už si člověk založí účet na fleru, je vhodné mít živnostenský list vzhledem k zákonům. Registrace i vystavení zboží je zdarma, cenu zboží si prodávající určí sám a k ceně je automaticky připočítána ještě provize, která je v současné době 11% z ceny. Na titulní straně se obměňuje vybraná nabídka, je zde možné dávat srdíčka ke zboží jiných lidí nebo oblíbené prodávající sledovat. Mimo jiné si člověk může vytvořit FlerBox, kam si může ukládat věci, které se mu líbí. Bohužel na fleru je už tolik prodejců, že je velmi těžké se zviditelnit, obzvláště pokud člověk nechce využívat zpoplatněných služeb.

 Relativně nedávno na mě vyskočily stránky ezebee. Je to internetový obchod, který funguje v několika různých zemích. Výhodou je, že se zde člověk může zaregistrovat a následně i  vystavovat své zboží zdarma a ani za prodej se neplatí žádná provize. Stejně jako u fleru, tak i zde by člověk ale měl mít živnostenský list. Opět se tu dá najít téměř cokoliv, co si vymyslíte a možná i více. :-) Na úvodní stránce se zobrazuje vybrané zboží nebo si můžete zvolit kategorii, kterou chcete prohlížet. Pokud vás nějaké zboží zaujalo, tak ho můžete přidat do své sbírky a tím se zboží také posune na vyšší příčky ve vyhledávání. Líbí se mi, že si člověk může rovnou vytvořit různé stránky-obchody, kam pak např. podle tématu vkládá své zboží. Já mám takto vytvořenou zatím stránku s oblečení a s obaly. Snad se mi také v nejbližší době podaří přidat tam co nejvíce věcí, aby bylo z čeho vybírat. Vkládat nové zboží je možné buď ručně, nebo pokud zboží už někde publikované je, stačí zadat odkaz a zboží by se mělo vložit „samo“. Což mi přijde jako parádní ulehčení práce. Také hodnotím pozitivně, že zde není zakázáno vkládat odkazy na další sociální sítě, což na fleru je. Jelikož to ale není zatím tak dlouho, co stránky byly nově upraveny, mám zatím ještě trochu problém se tu zorientovat, ale to bude určitě časem lepší.


 U všeho ale platí, že je potřeba tomu věnovat čas, ať už na seznámení se se stránkami, tak na vkládání nových věcí. Jestli nějaké z těchto stránek ještě neznáte, tak se tam určitě podívejte! Stejně tak, pokud vás zaujalo něco z mých výtvorů, tak se neváhejte ozvat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)