čtvrtek 21. ledna 2016

Na brýle

 Po dlouhé době jsem tu opět s novým článkem. :)
 Už někdy během podzimu za mnou přišla babička s prosbou na ušití obalů na brýle. Dohodly jsme se, že jí je ušiji pod stromeček, ale jelikož se mi zdálo, že mám stále dost času, tak jsem je nakonec šila den před Vánoci.

 Zevnitř je modrý diftýn, který je moc příjemný a zvenku jsem použila bavlněné látky, které si babička sama vybrala. Mezi obě látky jsem ještě dala takovou tužší látku, díky které je obal pevnější. Každý obal má jiný vzor, aby bylo možné rozlišit, které brýle jsou v jakém obalu. (Jedna látka je zbytek z obalu na knihu, který jste viděli v tomto příspěvku a druhá je zbytek z obalu na tablet, který jste mohli vidět tady. Určitě byste v nějakém příspěvku na blogu našli i třetí látku, ale to si moc nepamatuji, možná byla použita na tento tužkovník, ale možná také na něco jiného.)
 Velikost obalu je přesně akorát na brýle, tak aby se dovnitř daly pohodlně vložit, a aby zároveň nevypadávaly ven. Z horní strany je jeden roh šikmý, aby na první pohled bylo jasné, kde otvor na vložení brýlí je.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)