pondělí 2. listopadu 2015

Medaile

„My vám ty medaile přivezeme!
 Film S tebou mě baví svět zná asi každý, ale ten se odehrával v zimě a já pro vás mám dnes článek z jedné podzimní, přesněji zářijové, akce.
 Jednu zářijovou sobotu jsme se vydali s partou předškolních dětí a jejich rodičů vysvobodit princeznu Florentinu. Unesl ji zlý černokněžník Zlobaba, který si ji chtěl vzít za ženu. Celou cestu nás také doprovázel princ Kristian a potkali jsme dokonce i kouzelnou babičku, která nám pomohla splnit úkoly, jež si na nás černokněžník nachystal. Jelikož jsme všechny úkoly splnili, byl černokněžník přemožen a nic víc než plášť z něj nezůstalo. Princezna byla osvobozena a každému zachránci dala medaili.
 Medaile jsme vytvářely spolu s tetou z Malovaného obchůdku. Já jsem z bavlněné látky ušila kolečka (nebo alespoň něco kolečkům podobající se), které jsem vyztužila kartonem, a aby se daly medaile pověsit na krk, přišila jsem modré a červené stuhy. A teta na ně napsala jména dětí a nakreslila princeznu. Celkem bylo medailí dvacet a teda byla docela fuška je všechny vytvořit, takže jsme se s nimi zas tak moc nedělaly. 
                             Děti byly ale z medailí nadšené a bratránek ji prý nosil i druhý den.
 Myslím, že akce vyšla krásně a všichni si ten den užili. Nebo alespoň my ano! :) A už se těšíme na přípravy akce na příští měsíc, které začnou co nevidět. Pokud by vás zajímaly fotky z této akce, tak koukněte sem a článek z výpravy si můžete přečíst tady. :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)