úterý 25. srpna 2015

Velké barevné puntíky

 Občas přinese babička různé zbytky látek od svých kamarádek a občas se v té hromadě objeví i pár takových, které mě na první pohled zaujmou a hned vím, co bych z té látky ušila. Bohužel pak trvá dost dlouho než se k šití dostanu.
  Jednou z takových látek byla i tato černá látka s velkými barevnými puntíky. Vzor mi přijde velmi hravý a veselý, i přestože je na černém podkladu.
 Látka je to taková pevná bavlněná, řekla bych, že to původně byl nějaký závěs nebo přehoz. Dostaly se ke mě dva kusy, ne příliš velké, ale tak akorát, aby se z nich daly ušít sukýnky. Mám zatím ušitou jednu, která je v pase na černou gumu, takže se dá nosit jak v pase, tak na bocích. Dlouhá je 36 cm.
 Sukýnka je nyní vystavená na fleru, takže pokud vás zaujala, podívejte se i tam. :)
(Fotky jsou focené na dovolené, takže podle toho vypadá lehce zmačkaná sukně a moje sportovnější obuv, kterou bych normálně k sukni asi nevolila. A pokud by vás zajímalo více fotek z dovolené, najdete je na Martinově rajčeti.)

2 komentáře:

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)