pondělí 17. srpna 2015

Obaly na knihy

 Už dlouho jsem si chtěla ušít obal na knihu, ale nějak jsem se k tomu stále nemohla odhodlat. Nevěděla jsem totiž, jaký vzor by se mi líbil. Nakonec jsem si obaly ušila dva, oba jsou z bavlny a každý je trochu jiný. Velikostně jsem je nešila na knihu, ale jeden na diář a jeden na můj pořadač do školy. Zvenku je látka vzorovaná a zevnitř jednobarevná. Obaly mají také záložku ze stejné látky, která je na něm zvenku.


 Ještě nevím, zda si tyto obaly nechám a budu je používat. V případě zájmu si je můžete u mě koupit nebo případně objednat i v jiných rozměrech. Tyto obaly jsou velké 38*22 (ten s úryvky textů) a 36*25 (ten se sovami). Pro více informací se podívejte na můj profil na fler.cz nebo mi napište e-mail. I pokud se tyto dva obaly neprodají, vím, že mi nezůstanou ležet ve skříni a budou mít využití.
 
Jaký z obalů se vám líbí více? Využili byste obal na něco? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)