pondělí 6. dubna 2015

Polka dots

 Taneční utekly velmi rychle a nás čekala už jen poslední hodina. Když jsem přemýšlela, co si vezmu na sebe, vzpomněla jsem si, že jsem si před nedávnem trochu upravila puntíkovanou sukni, která byla až po kolena.
 
 Střih se mi moc líbil i v původní délce, ale bylo mi jasné, že bych sukni asi moc neunosila. Takže jsem si ji trochu upravila a udělala jsem si volán. Nic jsem nemusela stříhat, jen jsem kus sukně trochu zahnula. Trochu mi přišlo, že je kratší, než jsem původně měla v plánu, ale myslím, že na léto bude skvělá (mimo jiné i krásně lehkým materiálem).
  Nevím, jak moc jsou puntíky vidět, tak snad máte dobrou představivost. :) A za kvalitu fotek se omlouvám, foťák jsme do tanečních nenesli a světlo také nebylo moc příznivé.
Tuto sukni můžete také nalézt na mém e-shopu, fleru nebo ezebee. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)