středa 22. dubna 2015

Pilsen

 Jeden z letošních prvních nejteplejších dnů jsem strávila v Plzni, kam jsme si udělali jednodenní výlet  a kromě setkání s příbuznými, jsme si prošli i město. Město je to pěkné a jen nás tedy trochu mátly tramvaje, které jezdily po okrajích silnice místo uprostřed (jako v Praze).

 Na tento den jsem vytáhla sukni, kterou jsem si upravila už někdy minulé léto. Z původních velmi širokých a podle mě dost neforemných kraťas jsem si vytvořila malou úpravou sukni.
 Divadlo je v Plzni krásné.
 Počasí vyšlo opravdu nádherně, což jsem byla ráda a nevadilo by mi, kdyby bylo už takhle krásně teplo. Černobílou sukni jsem oživila červeným tílkem. Také nosíte v létě mnohem více barevné oblečení než v zimě? :)
 Jelikož mi bylo jasné, že toho nachodím hodně, dala jsem přednost teniskám, aby mě tolik nebolely nohy. Všechno jsme museli zdokumentovat.
 Na více fotek se můžete podívat na Martinově rajčeti tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)