neděle 12. dubna 2015

Dohazovačka

 „Je třeba milovat život, abychom jej mohli žít, a je třeba život žít, abychom jej mohli milovat.“
 Na komedii Dohazovačka od T. Wildera, která byla předlohou pro muzikál Hello Dolly!, jsme opět šly s babičkou. V divadle Na Fidlovačce jsem už párkrát byla a ráda jsem šla znovu.
 Horác Vandergelder chce zabránit sňatku své neteře Ermengardy s Ambrožem a posílá ji do New Yorku k tetě Floře. Sám se chce oženit s Irenou Molloyovou, se kterou ho seznámila Dolly Leviová. Odjíždí proto také do New Yorku a této příležitosti využijí jeho dva zaměstnanci, Kornel a Barnabáš, kteří do té doby neměli žádný volný čas a jedou si do New Yorku užít. Shodou náhod se dostanou zrovna do kloboučnictví Ireny, kde se musejí schovat, protože přichází také Horác s Dolly. Kornel s Barnabášem za to musí pozvat Irenu a její dělnici na večeři. Potkají se tam ale opět s Horácem a Dolly a náhodou i s Ambrožem a Ermengardou. Nakonec se všichni setkají u tetičky Flory, kde se také vše vysvětlí a Horác rád svolí ke sňatku jeho neteře a Ambrože a on sám požádá o ruku Dolly, přesně tak, jak to naplánovala.

 Představení se mi líbilo, ale bylo docela dost dlouhé a některé pasáže mi přišly trochu uměle navozené. Ale některé části byly naopak velmi vtipné a zábavné. Eliška Balzerová v hlavní roli byla skvělá a i ostatní herci se mi v této hře líbili.
Na sebe jsem si vzala sukni, kterou jsem ukazovala v tomto článku.
http://www.fidlovacka.cz/divadelni-hra/dohazovacka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)