neděle 22. března 2015

První

 Jedny z mých prvních ušitých šatů byly tyto plesové. Nevím co mě k tomu vedlo, ale usoudila jsem, že když se mi povedlo rok předtím ušít tyto na oddílové akce, tak plesové šaty zvládnu také. Bylo to myslím poté, co jsem absolvovala taneční a řešila jsem neustálý problém, že nemám co na sebe.


 

 Zvláštní je, že jsem si představovala a plánovala šaty modré, případně modrožluté, ale nakonec jsem sáhla po tomto vínovém taftu, který jsem doplnila organzou. Sukni jsem chtěla takovou trochu zmuchlanou a nadýchanou, což bych řekla, že se mi díky látce celkem i povedlo.
 Je to už dlouho, co jsem je měla naposledy na sobě, protože častěji nosím např. tyto barevné, které jsem si ušila následující rok. Nedávno jsem si je chtěla vzít na ples, ale zdálo se mi, že jsou trochu jako pytel. Navíc (kromě toho, že jsem si nepamatovala na jakou stranu jsem si zavazovala mašli) mi přišlo, že jsou splácnuté, jelikož dlouho vysely na ramínku ve skříni. Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli si myslíte, že jsou šaty použitelné nebo ne.

A na závěr fotka, kterou mamka vyfotila hned po došití šatů. (rok 2011)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)