středa 11. února 2015

Baletky

 Poté, co jsem Deni ušila tylovou sukni, napadlo jí, že bych mohla ušít nějaké podobné, ale o dost jednodušší, sukýnky pro čtyři kluky. Připravovala totiž půlnoční překvapení pro jednu maturitní třídu a kluci zde měli zatančit Labutí jezero v sukních podobných baletním. Přáli si mít sukýnky růžové, došla jsem proto koupit látku a výběr nebyl ani moc složitý, vzala jsem prostě tu nejsvítivější růžovou, kterou měli.

 Sukně jsou v pase jen na gumu, nejsou příliš dlouhé a nemají spodničku, takže jsou průsvitné. Na vystoupení na plese bych řekla, že ideální. Díky zbylému černému oblečení sukně pěkně vynikly. Na plese jsem nebyla, ale podle fotek a videa to vypadlo velmi povedeně.
 



2 komentáře:

  1. Tak to je parádní :D My měli také klučičí balet minulý rok na plese a bylo to vtipné. Sukýnky se Ti povedly :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A podle mě je super, když se kluci do takovýchto akcí pouštějí, protože je to skvělé oživení předtančení :D

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)