středa 4. února 2015

Večernice II

 Když mi maturitní šaty ležely už skoro rok ve skříni, použité pouze jednou na maturitní ples, usoudila jsem, že bych je mohla vytáhnout znovu. Navíc jsem si na tuto plesovou sezonu žádné jiné šaty neušila, takže jsem se rozhodla upravit tyto. Myslím si totiž, že dlouhé šaty jsou privilegiem maturantek, takže pokud jdu na něčí maturitní ples, volím šaty kratší.

Nebojte se, sukni jsem sice zkrátila, ale tu dlouho neznehodnotila. To by byla příliš velká škoda a kdo ví, třeba se mi bude ještě někdy hodit. Takže jsem ji pouze odpárala a pověsila na ramínko a místo ní, přišla sukni krátkou. Zbylo mi totiž trochu látky, kterou jsem při loňském šití šatů nepoužila, tak jsem ji alespoň využila teď. Mašli vzadu jsem nechala sbez úprav.

 Poprvé jsem si šaty vzala na maturitní ples Terezky, na který jsme s Martinem jeli do Českého Krumlova. Ples v místní zámecké jízdárně se nedá srovnávat s plesy v Praze. Byla pouze jedna maturitní třída, takže bylo možné věnovat mnohem více času každému maturantovi. Prostory byly nádherné a parket byl sice malý, ale byli jsme téměř jediní, kdo tančil. Když se ale hudba změnila více na diskotékovou a osazenstvo (nebo alespoň někteří z přítomných) bylo značně připito, takže se začalo trochu nepředvídatelně komíhat po parketu, usoudili jsme, že nás čeká ještě cesta do Prahy a je tedy nejvyšší čas se vytratit. Z plesu jsme měli ale krásný zážitek a jsem ráda, že jsem se mohla této události účastnit.
Společnou fotku s Terezkou, které to moc slušelo, jsme si nemohli nechat ujít. :)
 Když jsem si šaty vzala podruhé a na nějakou dobu taky asi naposledy (přeci jen se do toho korzetu špatně obléká), bylo to rok po tom, co jsem byla mezi maturanty já. Navštívili jsme ples GJN a velmi mile mě překvapilo kolik se nás tam ze třídy sešlo.
 Uvidíme tedy, kdy tyto šaty vytáhnu ze skříně příště. :)
A mimochodem na plese v Českém Krumlově měli pěkně připravené video.

2 komentáře:

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)