sobota 3. ledna 2015

Hráči

Doufám, že nový rok jste začali dobře a bude alespoň stejně úspěšný jako rok minulý. :)

 Bystrý vtip, jasný rozum a hlavně žádné ohledy.
 Jeden z mála důvodů, proč mám ráda podzim a zimu jsou divadla, která v tuto dobu navštěvuji. Tentokrát jsme po dlouhé době vyrazily s Bárou do divadla. Dostala ode mě k narozeninám lístky na Hráči od N. V. Gogola.
 Icharev je velmi dobrý hráč karet a na hotelu se seznámil se třemi dalšími pány, kteří také hrají karty. Když zjistí, že je dobrým hráčem, spřátelí se s ním a chtějí společně obehrát statkáře Glova, který tady čeká na peníze. Musí se však brzy vrátit domů a nechává zde svého syna, který se chce stát husarem. Pánové toho využijí a přimějí ho ke hře a on všechny peníze prohraje. Závěr hry ale je velmi překvapivý, lze totiž podvést i šikovného podvodníka.

 Představení se mi líbilo a velmi jsem se bavila. Michal Dlouhý v roli Ichareva byl skvělý a párkrát bylo vidět, jak i jemu cukají koutky ve chvílích, kdy se smát nemá. A Martin Písařík, který ztvárnil mladého Glova, se nechal Hráči opít a to, co poté na pódiu předváděli, bylo dokonalé. Překvapilo mě, jaké triky herci s karty uměli. Navíc herci občas zařadili vtipné hlášky, které jsou aktuální. Pokud se chcete jít bavit u něčeho nenáročného, mohu toto představení doporučit.
Na tento večer jsem ze skříně opět vytáhla tuto sukni.
http://www.mestskadivadlaprazska.cz/inscenace/37/Hraci/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)