pondělí 19. ledna 2015

Addams Family

 Před Vánoci jsem stihla ještě jednou navštívit divadlo, po roce zase Hudební divadlo Karlín. Vyrazili jsme téměř celá rodina jako doprovod babičce a myslím, že nikdo z nás nemusel litovat. Poprvé tuto podivnou rodinu navrhl Charles Addams a možná jste viděli film Addams Family.
 Wednesday chce svou, poněkud zvláštní, rodinu seznámit s rodiči svého vyvoleného, Lucase Beineka. Chce pouze to, aby se její příbuzní chovali normálně a Beinekovi neodradili. Na večeři chce mladý pár oznámit své zasnoubení, o kterém se Wednesday zmínila svému otci Gomezovi, jelikož se bojí reakce svojí matky Morticie. Morticia však vycítí, že její manžel má nějaké tajemství. Po večeři hrají Hru, při které se každý musí napít z poháru a přizná se k tajemství. Bratr Wednesday, Pugsley, toho využije a přidá do poháru lektvar, který ukradl babičce a ten, kdo se ho napije, by se měl změnit a být zlým. Chce totiž zpět svou sestru, která ho bude mučit. Z poháru se ale napije matka Lucase místo Wednesday, ale díky této proměně zlepší vztah se svým manželem. Morticia je však naštvaná na Gomeze a chce odejít...

 Muzikál se mi líbil, ale děj nemá téměř vůbec nic společného s filmovým zpracováním, což mě celkem překvapilo. D. Šinkorová, J. Korn a další byli skvělí a nechyběli ani vtipné scény. Kostýmy a různé triky byly také velmi povedené. Pokud byste tedy očekávali stejný děj jako ve filmu, byli byste asi zklamaní, ale i tak byste se nenudili, jelikož to bylo zase něco jiného a nového a člověk dopředu mohl pouze hádat co se stane. Návštěvu divadla jsem si užila a bylo to zajímavé.
Neměla jsem moc času vymýšlet, co si obleču, takže jsem si vzala sukni z tohoto článku.
http://www.hdk.cz/repertoar/33-the-addams-family/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)