pondělí 3. února 2014

Buď a nebe

 Když jsem, ani ne před měsícem, přišla k babičce, dala mi vybrat z hromady oblečení, jestli se mi náhodou něco nebude líbit. Většina těch věcí byla dosti velká, což mě celkem odrazovalo. Ale našla jsem tam jednu sukni, řekněme tyrkysově zelené barvy, která byla dlouhá tak do půli lýtek a navíc měla ještě dost široké boky. V pase mi ale byla celkem dobře. Podle stylu ušitých švů bych řekla, že si někdo tuto sukni ušil. Jelikož se mi barevně líbila, rozhodla jsem se, že si sukni upravím. Musela jsem tedy trochu zúžit boky a zkrátit, ale práce netrvala příliš dlouho a dokonce jsem sukni došívala ráno než jsem šla do školy. Chtěla jsem ji totiž rovnou večer odzkoušet v divadle. Vzala jsem si k ní teplé černé punčochy a černé triko s dlouhým rukávem, protože sice letos je zima mírná, ale teplo tedy opravdu nebylo. Po delší době jsem opět vytáhla dlouhý náhrdelník po prababičce, který nosím ráda k jednoduchým vrškům. Máte také nějaké oblíbené kousky po rodičích nebo prarodičích?

 Ven jsem vyrazila v černém delším kabátě, pod kterým sice sukně nebyla vidět, ale nebyla v něm taková zima, a v černých kozačkách, protože na kotníkové boty je přeci jen chladno, i přestože by to asi vypadalo o něco lépe.  
 Nejsem si jistá, jestli je barva na fotkách kvůli špatnému světlu vidět, omlouvám se tedy za kvalitu fotek. 
 Tato sukně ale není jediná, kterou jsem si přivezla, tak se můžete těšit na další články. :)

2 komentáře:

  1. Moc ti to sluší! Já mám kabelku po prababičce :-)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík :) a děkuji za pozvání, ráda se připojím :)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)