úterý 17. září 2013

Ruffle

 Když jsem nedávno prohlížela svůj šatník, našla jsem černou minisukni, která ale na můj vkus byla až příliš krátká. Tak jsem se rozhodla ji trochu upravit a vzpomněla jsem si na černou sukni s bílým volánem, kterou jsem náhodou objevila na jedněch diy stránkách a velmi mě zaujala. Pak už jen zbývalo si článek ještě jednou najít a pořádně si prohlédnout jak sukně vypadá, koupila jsem si látku a pustila se do práce. Během jednoho odpoledne byla sukně upravená a hned následující den jsem ji vyzkoušela na svatbě kamaráda.
 Svatba byla na louce, takže jsem místo podpatků zvolila praktičtější baleríny.

 Program po obřadu pokračoval formou festivalu, tak tady jen malá ukázka z mnoha kapel, které na svatbě vystupovaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)